Tomas - Ung pappa till Sophie

Utseende: Okänd

Publicerad 2011-10-21 22:26:01 i Allmänt

Jag kom på att ni ännu inte vet hur jag ser ut. Troligen består dock min läsarkrets än så länge av personer som jag känner, så ni vet nog hur jag ser ut. Men i praktiken vet ni inte det, och det tycker jag är lite spännande; det ger mig en liten maktkänsla.

Jag skulle ju faktiskt kunnat se ut så här...



... men det kan jag avslöja att jag inte gör. Det där är ju Aragorn, och det vet nog de flesta.
Det skulle dock varit ganska coolt om jag såg ut så.

Nu ska jag gå och fixa mig innan jag går och lägger mig.
Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-10-22 19:50:08

Eftersom lillFia är en avbild av dig, när du var bebis, så kan man förställa sig lite hur du ser ut :)

Jättefin blogg förresten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela