Tomas - Ung pappa till Sophie

Kändisspotting

Publicerad 2013-09-28 19:37:48 i Allmänt

Jag och Amanda sitter på tunnelbanan på väg till Ropsten, och vi ser ett tjejgäng på 15 tjejer i femtonårsåldern som fnissar och hänger runt en ensam stackars kille, som tydligen är känd och spännande att fotas med.
 
Vi hade ingen aning om vem det kunde vara och spånade fram och tillbaka. Kunde det vara någon idol? Justin Bieber? De vet du? Andreas Wijk eller Viktor frisk? Jag föreslog att det kanske rörde sig om Runar Sörgaard, men Amanda trodde inte det.
 
Typiskt. Vi vet fortfarande vem det rörde sig om, men jag har ju sett en kändis till. Tre stycken på 24 timmar. Jag borde ju bli paparazzi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela