Tomas - Ung pappa till Sophie

Skräptv

Publicerad 2013-09-25 23:01:00 i Allmänt

Äntligen har Bonde söker fru börjat på TV igen. Sen jag träffade Amanda har jag börjat titta på sån skräptv. Det är bara en liten grej som jag älskar henne ofattbart mycket för!

Nu för tiden är veckans höjdpunkter Ensam mamma söker, Bonde söker fru, Svenska hollywoodfruar,
Halv åtta hos mig och Idol.

Det ultimata vore ju Ensam hollywoodbonde hos idol. Perfekt match.
 
Bloggappen på min kära iPhone (Tack Ellen!!) är otroligt dålig.
 
Dels kan man inte blogga ifrån den, vilket innebär att den är värdelös ur den aspekt som den är (antar jag) skapad för. För det andra så har designen nu ändrats till ett gränssnitt som är anpassat till ios7. För den oinsatte innebär detta en barnslig Androidklon. Otroligt fult.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela