Tomas - Ung pappa till Sophie

Inte simning

Publicerad 2011-10-28 16:41:31 i Allmänt

Sophie var inte alls sugen på att bada idag. Det kan ha berott på att hon var hungrig, trött eller pappig - eller kanske en härlig kombo av alla tre. Hon blev jätteledsen så fort jag försökte leka med henne i vattnet så vi satte oss i trappan som ledde ner i basängen och kollade på när de andra lekte.

När vi gick in i omklädningsrummet för att duscha av oss och gå blev hon jätteglad igen.



Efter att ha badat gick vi och några andra föräldrar till en kinesisk restaurang vid Fridhemsplan och åt buffé. Sophie älskade vårrullar och friterad kyckling, och jag håller faktiskt med; de är bäst. 



Jag är inte så hemma på Kungsholmen, och hittade inte alls till tunnelbanan men Maria, med dottern Elvira, visade vägen till Västermalmsgallerian där vi kollade in PoPs rea.
Jag köpte min efterlängtade Fuskpolo och för alla er som inte vet vad det är, antagligen de flesta, så kan jag berätta att det är som en polotröja fast bara halsen och lite över bröstet. 



Nu ska jag, Bianca och Sophie ut och leka i parken. Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: A.L

Publicerad 2011-10-29 18:55:32

Bra inlägg :)gör dudå? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela