Tomas - Ung pappa till Sophie

ÖF och piano

Publicerad 2011-10-27 22:04:32 i Allmänt

Sophie sover och jag har precis värmt honungsmjölk med ingerfära och kanel. Jag är inte så säker på delen med ingerfära i mjölken, men min mor sa att det var väldigt gott så jag får helt enkelt lita på henne.
Jag lovade ju att lägga upp lite bilder från öppna förskolan, och jag är faktiskt en person som brukar hålla vad jag lovar även om det ibland kommer lite sent.



Bilden ovan är inte Sophie, hon låg under bebisen som ni ser på bilden här under.




När vi kom hem så spelade Sophie lite piano. Det är väldigt kul att hon tycker det är roligt med musik, vi har gjort vårt bästa för att få henne att bli musikalisk: vi spelar musik och dansar med henne, låter henne spela piano, blockflöjt och gitarr och vi gav henne ett litet leksakspiano från Kalikå i födelsedagspresent. Hon ska få en liten bebigitarr i tvåårspresent, men det får ni inte säga till henne!





Nu har jag suttit här och skrivit på det här inlägget så pass länge att jag druckit upp min mjölk. Jag fick ont i halsen och magen, och jag tror att det beror på ingerfäran. Elaka mamma lurade mig!

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-10-28 00:43:53

älskar din blogg, kikar in på den flera ggr om dagen!Och Sophie är ju bara för söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela