Tomas - Ung pappa till Sophie

Skola

Publicerad 2011-10-24 11:23:40 i Allmänt

Nu sitter jag här i skolan medan mormor passar Sophie. Är jag en hemsk människa som brukar stanna lite extra utanför ytterdörren när jag går för att höra om Sophie blir ledsen när jag går? Är jag en ännu hemskare människa om jag känner mig lite glad om hon blir ledsen?

Jag sitter här och skriver på mitt miljöarbete och upptäcker att jag har ett problem: jag tror att arbetet kommer bli för långt. Det är faktiskt jobbigare än om man misstänker att arbetet kommer bli för kort. 

Nu borde jag nog arbeta igen. Hej.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-10-24 21:08:21

Ja du är hemsk!

Sen gillar jag ju inte att du smyger in bara för att höra om jag plågar henne...:( låser inifrån i fortsättningen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela