Tomas - Ung pappa till Sophie

Sjuk pappa

Publicerad 2011-10-29 18:49:06 i Allmänt

Förlåt att jag inte skrivit något inlägg idag, men jag har legat i sängen hela dagen. Jag har ingen aning om vad för sjuk jag är, men jag mår illa och har feber.
Det kan ha varit Sophie som smittat mig eftersom hon kräktes tre gånger i natt. Först vid typ tio hörde jag att hon lät konstigt, så jag gick in för att kolla  till henne och så stod hon i sängen på alla fyra och kräktes ner allt. Då tvättade jag och Bianca henne men sen när Bianca skulle vagga henne till sömn så kräktes hon ner Bianca och golvet. Sen vid klockan fem så kräktes hon igen i sängen. Det var minst sagt en händelserik natt. Det är ganska hemskt att vad Sophie än gör så är hon gudomligt söt.


Förlåt om inlägget är konstigt, men jag har väldigt ont i hvudet och orkar inte läsa igenom innan jag postar.
Nu ska jag snart ta två alvedon och gå och lägga mig.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-10-29 22:07:39

stackare! Nu sover du förhoppingsvis och vaknar frisk och pigg i morgon. Det är konstigt det här, du oroar dig för Sophie som kräks, och jag oroar mig för min lille son som mår illa och kräks! Men Fia är hur pigg som helst idag och det tror jag du är imorgon också!

kram från mamma

Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Publicerad 2011-10-29 23:36:50

Oh, vad roligt att jag hittade den här bloggen :) Här kommer jag fortsätta att titta in.



Krya på dig :)

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-30 22:03:08

Lillan då :( Hoppas ni mår bättre snart bägge två. Krya på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela