Tomas - Ung pappa till Sophie

Sjuk mamma

Publicerad 2011-10-27 09:10:35 i Allmänt

Bianca kände sig sjuk idag och valde att stanna hemma och sova lite, så nu ligger hon och myser i sängen medan jag sitter här, dricker te och läser DN samtidigt som jag försöker hindra Sophie från att leka med sin älskade traktor utan att göra henne alldeles förkrossad.

Traktorn har massor med häftiga knappar och framkallar massa djur- och traktorläten och om man trycker på bondeföraren brister han ut i en härlig hillbillysång som etsar fast sig i hjärnan direkt. För att vara lite snäll försöker jag alltså hindra Sophie från att väcka resten av familjen med denna monstertraktor.



Jag måste ha skrivit något väldigt spännande igår för när jag tittade till bloggen lite snabbt när jag vaknade hade jag fått hela fem fina, nya kommentarer från främmande människor. Jag tror inte jag fått kommentarer från personer jag inte känner förut, och jag fick till och med två frågor!!

20 år och mamma undrade om jag och Sophies mamma fortfarande var ihop och svaret på den fråga är: det är vi. Bianca är både Sophies mamma och min flickvän. 

Amanda undrade hur jag mådde och just nu är jag ganska trött, men det hör ju till att vara förälder!

Till er andra tackar jag för dom fina kommentarerna och hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela