Tomas - Ung pappa till Sophie

Nästan frisk

Publicerad 2011-10-31 11:32:28 i Allmänt

Nu mår jag bätte efter två dagar med sängliggande och alvedon. Jag är inte helt frisk, men jag kan i alla fall göra saker utan att känna mig helt död. Sophie klarade sig helt från sjukdom. Kräkningarna berodde nog på att hon fick lite för mycket välling, eller så är hon bara starkare än mig och klarade sig utan att vara mesig och ömklig i två dagar; de säger ju faktiskt att kvinnor inte blir sjuka lika lätt som män.

Sophie har nu lärt sig att säga mamma! Det är dock skillnad på att säga mamma och att kunna mena det. Hon går i alla fall runt och säger mama eller mamama utan någon egentlig anledning, men det kommer nog snart. Det är helt otroligt hur snabbt tiden går. Hon börjar snart prata liksom, och det känns som om det var igår som hon föddes... Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela