Tomas - Ung pappa till Sophie

Katten och Nallen är räddade

Publicerad 2011-10-21 21:27:22 i Allmänt

Jag tyckte så synd om Sophie, Nallen och Katten (kanske lite mer synd om Nallen och Katten, de fick trotsallt hela sin värld sönder riven av en energisk bebis) så jag tejpade ihop boken igen. Då blev de glada igen, alla tre. 

Titta bara!



Sophie ligger förhoppningsvis och sover nu, men hon kanske fortfarande ligger och snuttar på vällingen och blir ledsen snart när den är slut. Jag och Bianca ska precis sätta oss och kolla på det nya avsnittet av Vampire Diaries. Japp, jag tittar på Vampire Diaries. Jag tittar på Gossip Girl också, och jag tycker faktiskt om Twilight-serien; både böckerna och filmerna. 

Det är jag faktiskt stolt över.

Vi hörs någon annan gång.
Adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela