Tomas - Ung pappa till Sophie

Godmorgon Världen

Publicerad 2011-10-20 09:35:22 i Allmänt

Nu är både jag och Sophie påklädda och färdigätna, fast Sophie är inte riktigt nöjd med sin tröja så hon tar av sig den hela tiden. Det är lite jobbigt att de tider som Sophie är som gladast och roligast att vara med är de tider som jag är som tröttast och tråkig att vara med.

Vet någon förresten om det går att skicka bilder och skriva blogginlägg direkt från mobilen, utan att behöva gå in i webbläsaren? Någon app? Jag har en Sony Ericsson Xperia x10 Pro.
Eftersom jag inte fattat hur jag får upp mobilbilderna i bloggen får ni nöja er med en bild som jag tog för några veckor sen när jag och Sophie var ute och lekte i lekparken.
Den där bilden togs för knappt tre veckor sedan, men då kunde man vara utomhus i bara tjocktröja, men nu behöver man jacka, halsduk och vantar. Höstväder är inte jättemysigt, fast höstkläder är snyggast på året.
Hej så länge.

Kommentarer

Postat av: Suneeta

Publicerad 2011-10-21 10:05:52

Hihi vilken söt bild! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela