Tomas - Ung pappa till Sophie

Förskola och fotografering

Publicerad 2011-10-26 16:43:14 i Allmänt

Sophie klarade sin första photoshoot galant. Hon hade sovit dåligt på förmiddagen och var lite grinig men när jag smällde i henne en smoothie och lite skorpa så blev hon ett litet energiknippe som superglad. På själva fotograferingen var hon hur gullig som helst; hon satt på en liten fårfäll och skrattade med tungan ute.

Tyvärr fick inte jag vara med på någon bild, och jag fick inte fota fotograferingen heller, men ni får själva se hur söt hon var när bilderna kommer om några veckor. Jag tog dock lite bilder själv, men de blev inte så bra eftersom jag måste ha knasat till det med inställningarna på kameran. Jag kan inte riktigt behärska systemkameran när jag kör helt manuellt, men jag lär mig!








Nu vaknar nog Sophie snart, så jag ska ta och läsa lite medan jag fortfarande har tid. Hej så länge.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-26 21:01:52

Vilken fantastiskt mysig blogg du har:)

Keep up the good work!

Postat av: 20 år och mamma

Publicerad 2011-10-26 22:20:34

svar: Ja men som pappa är man säkert också ensam o ovanlig. Pappan brukar ju inte alltid vara med i bilden hela tiden men du verkar ta ett stort och bra ansvar. E du o barnets mamma fortf. ihop? =)

Postat av: AnnaMalin

Publicerad 2011-10-27 00:01:53

Kul att du lämnade en rad! Ja, den borde ju egentligen heta "Du vet att du är förälder när...", den där listan. För jag tänker att många pappor kan skriva under på en del punkter också såklart :-)



Och tack! Du har en väldigt söt dotter och härlig blogg!!

Postat av: Golzar

Publicerad 2011-10-27 00:37:59

Vad roligt att se en blogg som handlar att vara en ung far! Media verkar ju mest bara uppmärksamma unga mödrar...



Fin blogg! :)

Postat av: A.L

Publicerad 2011-10-27 02:00:49

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram!

Postat av: Johan

Publicerad 2011-10-27 23:56:04

Håller med Golzar - kul med en far som bloggar för omväxlings skull. Trevliga vardagsskildringar du gör! :)

Postat av: DR

Publicerad 2011-10-29 03:36:52

- grym blogg! kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela