Tomas - Ung pappa till Sophie

En mulen dag i oktober

Publicerad 2011-10-27 16:42:15 i Allmänt

Då har jag återvänt hem efter en dag på öppna förskolan. Jag är jättedegig i huvudet och Sophie sover så jag kan ta en liten efterlängtad paus. 

Sophie sov bara 20 minuter i förmiddags så hon var lite grinig på tunnelbanan på väg dit, men när vi väl var framme blev hon jätteglad och sprang runt och lekte - mest med sig själv... Hon är fortfarande lite av en ensamvarg och sitter gärna ensam med en bok, men hon lär ju börja leka med andra barn lite mer snart.

När det bara var en timme kvar på öppettiden var Sophie hur trött som helst, så hon sprang och la sig ner på mattan och tog en liten vilopaus. Det var hur gulligt som helst, men varje gång jag försökte fota henne så började hon leka igen. Hon måste ha ett sjätte sinne som säger åt henne hur och när det är läge att reta pappa, men efter många försök med både system- och mobilkamera lyckades jag fånga henne på bild!



Jag har lite fler bilder, men de lägger jag upp senare eftersom Sophie precis vaknade.

Kommentarer

Postat av: Anna Lagerlöf(is)

Publicerad 2011-10-27 19:54:46

Tomas. Jag anser att det är din plikt att snarast introducera Sophie för Noaks ö. Och Arthur. Okej?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela