Tomas - Ung pappa till Sophie

30% rea på PoP!!!

Publicerad 2011-10-26 10:44:04 i Allmänt

För två år sedan hade jag precis blivit ihop med Bianca, och jag satt den mesta tiden av min fritid framför datorn och spelade datorspel. Nu sitter jag här och blir fullkomligt överlycklig över att Polarn o Pyret har rea och spenderar all min fritid med min söta lilla dotter. Det är roligt vilka tvärvändningar livet gör.

Sophie måste köpa något som värmer halsen så jag hade tänkt kolla på fejkpolos, men istället råkade jag fastna på blusar, klänningar och annat sött. Heh. Det är inte riktigt bra eftersom hon verkligen har alldeles för mycket kläder redan, vi får knappt ner mer i hennes garderob.

Men titta bara på den här söta blusen.
BLUS BARN

Och föreställ er en liten härligt knubbig bebis i den här. Hon skulle ju se ut som en liten sjöstjärna!

FILT/OVERALL NYFÖDD

Jag måste nog tygla mig lite innan jag blir någon form av bebikläder-shopaholic. Det är nog bäst att sätta ner foten och säga att vi bara får köpa sånt som hon verkligen behöver. 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-26 11:29:27

söt den sista är!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-27 00:00:07

Söta plagg :) haha ja de är lätt att handla alldeles föör mycket! :)

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-27 00:00:08

Söta plagg :) haha ja de är lätt att handla alldeles föör mycket! :)

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-27 00:00:09

Söta plagg :) haha ja de är lätt att handla alldeles föör mycket! :)

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-27 00:00:11

Söta plagg :) haha ja de är lätt att handla alldeles föör mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela