Tomas - Ung pappa till Sophie

Sophies dag

Publicerad 2011-12-01 18:09:22 i Sophie



När Sophie vaknade kände jag att jag inte orkade vara hemma mer, så jag packade snabbt ihop skötväskan och slängde i lite vax i håret. Medan jag fixade allt satte jag Sophie på golvet med en liten riskaka och hon satt som ett litet fån. Helt apatisk. Hon är så härligt seg när hon är nyvaken! :)





Sophie har börjat leka tittut. Hon ställer sig bakom ett hörn eller vid ett bord och försvinner, hoppar fram och skrattar. Det känns som om hon lär sig något nytt varje dag. Min lilla smarta flicka!



På vägen hem överaskade jag Bianca genom att åka till hennes skola och möta henne där. Sophie vaknade precis när vi träffat henne och var jätteglad! :)

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-12-01 19:39:38

Bianca är verkligen dösnygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela