Tomas - Ung pappa till Sophie

Luciatåg

Publicerad 2011-12-15 11:09:10 i Sophie

Igår hade vi luciatåg på Öppna Förskolan. Det var hur mysigt som helst, men det blev ganska kaotiskt.  

Sophies mormor, farmor och faster var där och tittade på, och när Sophie såg mormor sprang hon på en gång fram till henne. Mormor ledde då tillbaka Sophie till tåget, och då blev hon hur ledsen som helst. Sophie blir alltid jätteledsen när mormor försvinner från henne - mormor är nog den person som Sophie tycker är roligast...



Det här är den enda bilden jag har på Sophie i sin pepparkaksdräkt. Jag måste piska på de andra så att de skickar bilderna de tog på henne. :) 

Hon hade egentligen en pepparkakshatt också, men den var för liten så Sophie fick inte på sig den på huvudet.

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2011-12-15 16:19:57

Hej! Det är såhär att jag är med i en fototävling och det skulle verkligen betyda jättemycket om du ville vara snäll och gilla mitt bidrag: Den som får flest som gillar ens bidrag vinner nämligen ett presentkort på en djurarffär i staden där jag bor. Och det skulle betyda jättemycket för mig att ha råd att köpa en massa fint till mina hundar. Speciellt till hon till vänster Ronja. Hon har nämligen cancer och ingen vet hur länge hon har kvar eftersom hon är för gammal för att behndlas. Hon är min bästa vän<3



här är länken till tävlingen: (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150548017576929&set=a.10150534742856929.436579.312100581928&type=1&theater



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela