Tomas - Ung pappa till Sophie

Kriget väckte Sophie

Publicerad 2011-12-05 15:46:36 i Sophie

Nu sover Sophie och jag kan pusta ut igen. I alla fall ett tag...

Det var jättejobbigt när hon skulle somna. Det gick jättebra i början, och hon somnade snabbt, men sen började de testa krigsalarmet. Inte kul. Sophie öppna ögonen och satte sig upp och tittade ut för att hitta källan till detta underliga ljud. Jag blir alltid så arg när någon väcker Sophie. Nu sitter jag här och konspirerar mot staten. De gjorde det säkert med mening!!

Jag undrar förresten vad som skulle hända ifall det faktiskt blev krig klockan tre den första måndagen i månaden. Folk skulle ju tro att det bara var en rutincheck. Vi får väl hoppas att vi inte blir invaderade av någon, helt enkelt.





Det är läskigt hur snabbt Sophie växer. Idag när vi var på ÖF gick hon iväg och satte sig på skohyllan och sen satt hon där ett tag och gjorde ingenting. Jättesött!! 

Apropå att hon växer så har jag hittat massor av gamla bilder på Sophie från när hon var en liten spädis. Mobilen jag använder just nu var ju Biancas, och hon fotade Sophie när de var hemma. Jag lägger upp lite bilder senare! :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-05 21:08:24

Vill du ha en gratis personlig bloggdesign? Kika in på min blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela