Tomas - Ung pappa till Sophie

Hästen indie

Publicerad 2011-12-09 10:49:44 i Sophie

Sophie har börjat göra en jättekonstig grej de senaste dagarna. När vi är ute och går börjar hon gnälla jättemycket, men sen när jag ger henne mobilen slocknar hon direkt. Hon sitter inte ens och leker med den, utan har den bara i handen.

Jag och Bianca tänkte att det är bättre om hon är fäst till ett gosedjur eller något sånt, så jag tog fram två av mina gamla gossedjur och visade dem för Sophie så att hon kunde välja. Det var svårt. Hon tog båda i handen och skakade först hästen Indie och märkte att den var fylld av någon form av ärtor som gjorde att den lät som en maracas. Jättekul, tyckte Sophie. Sen skakade hon den gula kaninen (jag är inte säker på vad det är för djur. Det är nog inte ens ett riktigt djur) Gogge. Inget hände och det var tillräckligt för Sophie som slängde iväg Gogge och sprang iväg med Indie. Hon valde hästen!

Sen gick vi ut och Sophie fick ligga och hålla i Indie. Hon somnade väldigt fort. Seger!



Indie var inte så jättetrött, så han låg bara snällt och gosade lite i Sophie famn. Bilden är tyvärr konstlad, men den är ändå söt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela